Follow Us @bedelencu

11 Ekim 2019 Cuma

Seni düşünmek!


Seni düşünerek geçirdiğim zamanla
Ömrüm kadar çocukluk yaşardım ey sevgili/m
Senin gözlerinle kucaklaşmak Kucak dolusu bir hasat mevsimidir
Biliyorum Cennette boy veren her incir dalında
Önce ellerin Şıvgın verir Bir çocuk ağlamasın; önce senin hüzün mevsimin başlar
Elmaya diş geçmesin Yağmurlardan önce düşersin toprağın Rahmi’ne
Senin avazınla dinlerim dağların birbirini çağırışını: agriiii, nemruddd, cudiiii diye
Ve her aşk dendiğinde Musa nın asası gibi düşersin ellerime
Seni düşünerek geçirdiğim Zaman'la kaç galaksi çevirirdim
Bir kuşun gagasını vurduğu su damlasından
Seni düşünerek geçirdiğim Zaman'la
Kaç kız çoçuk doğar, büyür ve anne olurdu başka çocuklara
Seni düşünerek geçirdiğim Zaman'da
Hayat suyu taşıdığım bir testi gibi tuttum seni düşen sen kırılan ben olurdum
Bir yağmur tanesi gibi düşerek tanrının günah defterine Orda öylece kalırdım!
Senin gözlerinle kucaklaşmakla gelen bela; Annemin sütü gibi ak Bir aşk yaşamaktır!
Remzi Tanrıverdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder